betalning till BALEN

hej på er kära stureelever!
imorgon börjar vi att ta emot betalar till balen. kan ni inte komma på ert programs utsatta tid så kom någon av de andra dagarna. BF och HR som praktiserar har fått lov till att betala när de återkommer till skolan den 27e april.

sista betalningsdag är absolut 27e april. kommer det några eftersläntare efter dess så är det kört, då får ni inte gå på balen! men snälla, för både er och vår skull.. försök att göra allt ni kan för att komma på tiderna den här veckan. det hade underlättat allt så mycket!

alltså IMORGON KLOCKAN 15:00-16:00 i medieteket.

studentmössorna ska delas ut den här veckan eller nästa, håll utkik efter mer info!

ps. har ni fixat klänning eller smoking/frack/kostym än? min fina klänning hänger färdigsydd i garderoben.. helt galet hur mycket jag längtar nu! gör inte ni? :-)

/ S.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Hej! Jag kommer inte hem förrens om två veckor kan jag hämta studentmössan då?

2009-04-15 @ 04:07:06
URL: http://gobbledigoook.bligspot.com
Postat av: Anonym

Kan man både anmäla och betala på måndagen den 27e?

2009-04-24 @ 17:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0